onsdag 13. mai 2009

Endelig


Etter en lang og vond periode er det utrolig digg å være hjemme igjen. Byen min var full av snø sist jeg var her, nå sitter jeg ute på den lille kaféen rundt hjørnet og koser meg. Selv om det rakk å bli overskyet før jeg kom meg ut er det fortsatt godt å sitte her og se på det rolige bakgate-livet. Jeg har en haug med ting og klær å rydde når jeg går hjem igjen, 9 uker vekke betyr mye å rydde og pakke ned. Vintertøy må legges vekk og vår og sommertøy kan tas frem. Over to måneder tilsier også ekstremt mye støv (sjokkerende mye), så i går fikk jeg hjelp av lillesøster og mamma med å ta vårvasken. Snillingene mine! <3

2 kommentarer:

julie sa...

så bra du er kommet deg hjem :)
håper du skriver mer her også for jeg liker bloggen din så godt^^

renathe sa...

Oi, så koselig! =) Jeg glemmer den i perioder og lover meg selv alltid å bli flinkere før jeg glemmer det igjen. :-p