torsdag 6. november 2008

Ekstern harddisk-sokk og mer sokk

Jeg ble inspirert av denne og fant ut at den stakkars eksterne harddisken trenger litt beskyttelse når den skal på tur. Eller når den bare skal ligge i hylla, så kabelen ikke roter seg bort (noe de har en tendens til å gjøre, merkelig nok). Siden harddisken er sort og det er en gjenganger på ganske mye av det jeg eier, fant jeg ut at en litt mer ...skrikende farge var passende, så jeg er sikker på at den ikke roter seg vekk i veske eller bag, eller verre; blir tråkket på i kaoset som innimellom herjer (spesielt når man skal noe sted).



; Min kjære WD passport












; Tadaa! Riktig størrelse på første forsøk og alt. :-)


Det var enda mye igjen av det skrikende garnet (som ble kjøpt inn til kanten på tøflene i forrige innlegg), så da prøvde jeg meg på det jeg har hatt som mål hele tiden; ullsokker. Den letteste oppskriften med de største pinnene såklart, man begynner enkelt og avanserer etterhvert.





; Jeg fikk til! :-D Er snart ferdig med sokk nummer to tilogmed. Tror nok disse skal en omgang i vaskemaskinen, de er litt store og løse, så skal prøve å lett-tove de litt. Spennende!

Ingen kommentarer: