mandag 10. november 2008

Mappe

Mamma: Jeg visste ikke at hun kunne sy
Lillesøster: ...jeg visste ikke at hun kunne strikke engang jeg!

Vel, takk for tilliten folkens! :-p Jeg pleier å kunne om jeg bare vil, det er som regel tålmodigheten og innsatsviljen det står på. Denne gangen har jeg tenkt lenge på å lage en mappe å oppbevare strikkepinnene mine i (like lenge som jeg har strikket, med andre ord). Mamma arvet en kjekk en av oldemor som jeg bestemte meg for å kopiere. På torsdag var jeg på IKEA og kjøpte stoff og i går ryddet jeg kjøkkenbordet for å ta frem mammas gamle og upålitelige symaskin. Den bestemmer selv når den vil virke og gudskjelov bestemte den seg for å være samarbeidsvillig denne gangen.

Resultat:
















4 kommentarer:

Anonym sa...

ååååh, den var fin da!

renathe sa...

Takk! Jeg må innrømme at jeg er litt stolt, jeg hadde jo aldri trodd jeg skulle klare noe slikt. :-D

Anonym sa...

Men da trodde du feil! Kan jeg få oppskrifta på den? Jeg har også lyst på en sånnen :D Den var enormt fin. (og jeg er utdanna i sømfag :P )

renathe sa...

Jeg har ingen oppskrift faktisk, jeg bare tegnet av den gamle sånn ca og håpet på det beste. ;-)